یوسف کارگر به‌عنوان داور و پنج فیلم کوتاه ایرانی در بخش مسابقه سومین جشنواره فیلم کوتاه سینما پوورو ایتالیا حضور دارند.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، پنج فیلم کوتاه ایرانی از میان آثار ارسال شده به جشنواره فیلم کوتاه سینما پوورو برای حضور در بخش مسابقه انتخاب شدند. فیلم‌های کوتاه «فرشته‌ها مرده‌اند» به کارگردانی سحر خوش‌چشمان، «از سرزمین‌های شرقی» به کارگردانی سارا طبیب زاده، «دخترک آت‌آشغالی» به کارگردانی محمد زارع و شلاله خیری، «اردوگاه پناهندگان» به کارگردانی سعید نقویان و «ماهی» به کارگردانی سامان حسین پور به سومین دوره جشنواره فیلم کوتاه سینما پوورو در کشور ایتالیا راه یافتند و با آثاری از ایتالیا، اسپانیا، امریکا، فرانسه، سوئیس، مکزیک و … به رقابت خواهند پرداخت.

این جشنواره فیلم‌های کوتاه داستانی، مستند و انیمیشن زیر بیست دقیقه را با رویکرد فرهنگی و اجتماعی و باهدف کشف و معرفی استعدادهای فیلم‌سازی کوتاه به نمایش می‌گذارد.

لازم به ذکر است، یوسف کارگر فیلم‌ساز ایرانی به‌عنوان یکی از اعضای هیئت‌داوران در این دوره از جشنواره حضور دارد و کار بررسی و انتخاب آثار برتر را در کنار داوران دیگر انجام خواهد داد. سومین دوره این جشنواره ۲۳ تا ۲۵ سپتامبر برابر با ۲ تا ۴ مهر در شهر تاریخی ایسپرا ایتالیا برگزار می‌شود.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=4029