چهار فیلم کوتاه ایرانی در بخش مسابقه هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان «انیفست روزافا» آلبانی با آثاری از فیلیپین، کره جنوبی، روسیه، ایتالیا، انگلستان، امریکا و آلمان به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، فیلم‌های کوتاه «فرشته‌ها مرده‌اند» به کارگردانی سحر خوش چشمان، «گهواره» به کارگردانی زانیار لطفی، «در خواب ماهی‌ها» به کارگردانی محمد فراهانی، انیمیشن کوتاه «درخت» به کارگردانی صادق اکبری در هفتمین دوره این جشنواره که از تاریخ ۲۰ تا ۲۷ سپتامبر برابر با ۳۰ شهریور تا ۶ مهر در شهر اشکودرا در آلبانی برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت.

گفتنی است این جشنواره هرساله آثار داستانی و انیمیشن بلند و کوتاه در بخش‌های کودک، نوجوان، دانش‌آموزی و حقوق کودک و به کارگردانی شده توسط کودکان را به نمایش می‌گذارد و علاوه بر اکران آثار دارای کارگاه آموزشی و همایش‌های بین‌المللی است.

عوامل فیلم کوتاه «فرشته‌ها مرده‌اند» عبارتند از: فیلم‌نامه و کارگردانی: سحر خوش چشمان، مدیر تصویربرداری: مرتضی نجفی، صدابردار: میثم حسنلو، صداگذار: محمدعلی دورقی، تدوین: رضا شهبازی، بازیگران: پویا محمدی، فرهاد نصراللهی، امیرمحمد بادبدست، تهیه‌کننده: سحر خوش چشمان.

پخش بین‌الملل فیلم کوتاه «فرشته‌ها مرده‌اند» را فیدان فیلم بر عهده دارد.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=4103