هیات مدیره انجمن فیلم کوتاه ضمن معرفی مسئولین کمیته‌ بین‌الملل و نمایش از اعضای صنف دعوت کرد انتقادات و پیشنهاد خود درباره برگزاری جشن فیلم کوتاه را ارسال کنند.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، به نقل از وب‌سایت ایسفا، هیات مدیره انجمن فیلم کوتاه طی چند جلسه و پس از بررسی پیشنهادهای مختلف، آقایان علی عسگری و پیمان نعیمی را به ترتیب به‌عنوان مسئولین کمیته‌ بین‌الملل و کمیته‌ نمایش انتخاب کرده است. هیات مدیره امیدوار است با توجه به تجربیات خوب این دو نفر و البته با کمک و همفکری دیگر اعضا، به‌زودی برنامه‌های جدیدی در زمینه نمایش و ارتباطات بین‌الملل به مرحله اجرا برساند.

در ادامه این خبر آمده است: از آنجائیکه سال آینده برای اولین بار جشن فیلم کوتاه به‌طور کاملا مستقل و منفک از جشن خانه سینما ولی همچنان به‌صورت آکادمی برگزار می‌شود، لطفا اعضای محترمی که نسبت به عملکرد چند ساله آکادمی انتقادات و پیشنهاداتی دارند، هر چه زودتر آسیب‌شناسی و نظرات خود را به آدرس ایمیل سایت ارسال کنند تا هم نوشته‌های آن‌ها در سایت ایسفا منتشر شود و هم اعضای هیات مدیره از نظرات آن‌ها استفاده کرده و مسائل و چالش‌های مربوطه را بهتر مورد تحلیل و ارزیابی قرار دهند.

اعضای محترمی که برای برگزاری جشن فیلم کوتاه سال آینده هر گونه ایده، نظر و یا پیشنهاداتی در زمینه‌های مختلف طراحی و یا اجرایی (همچون تندیس، پوستر و… ) دارند، تقاضا داریم باز هم هر چه سریعتر ایده‌های خود را از طریق ایمیل سایت مطرح کنند تا سال آینده شاهد برگزاری جشنی درخور و شایسته باشیم.

دوستانی که در کمیته‌های مختلف همچون بین‌الملل، نمایش، روابط عمومی، رفاه، وب‌سایت رسمی و یا شبکه‌های اجتماعی (تلگرام، اینستاگرام و فیس بوک ایسفا) تمایل به همکاری دارند، خواهشمندیم آمادگی خود را تا پایان دی‌ماه به دفتر انجمن و یا ایمیل سایت اعلام کنند تا هر چه سریعتر در انجام فعالیت‌های مذکور همراه دیگر اعضای انجمن باشند.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=5259