مریم کشکولی نیا هنرمند ایرانی به عنوان یکی از داوران چهل و یکمین جشنواره انیمیشن «انسی» فرانسه انتخاب شد.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، مریم کشکولی‌نیا مدرس و کارگردان انیمیشن در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه به عنوان داور در چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی انیمیشن انسی دعوت به همکاری شده است، گفت: چندی پیش مارسل جین دبیر این جشنواره از من دعوت کرد تا به عنوان یکی از داوران در این دوره از جشنواره بین‌المللی انیمیشن انسی حضور داشته باشم و من نیز برای حضور در این جشنواره معتبر جهانی اعلام آمادگی کردم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این جشنواره در تاریخ ۱۲ تا ۱۷ ژوئن ۲۰۱۷ همزمان با ۲۴ تا ۲۹ خرداد ماه ۱۳۹۶ برگزار می‌شود، سفر من به کشور فرانسه اواخر فصل بهار خواهد بود.

این هنرمند تاکید کرد: پیش از این سه اثر انیمیشن برای جشنواره انسی در دوره‌های مختلف ارسال کرده بودم و به واسطه شرکت این انیمیشن‌ها در جشنواره، من نیز در جشنواره حضور پیدا کرده بودم. به هرحال جشنواره انیمیشن انسی را می‌توان از معتبرترین جشنواره‌های بین‌المللی در این حوزه دانست که حضور در آن بسیار مهم است.

کشکولی نیا در پایان صحبت‌های خود گفت: پیش از این مهدی مسعودشاهی در سال ۷۷ که به عنوان مدیرعامل موسسه صبا فعالیت می‌کرد، به عنوان داور در این جشنواره حضور داشت، اما تا آنجا که می‌دانم این برای اولین بار است که از یک هنرمند به صورت مستقل به عنوان داور در این جشنواره دعوت شده است.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=5331