مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار پنجاه‌ و ششمین جشنواره منطقه‌ای خلیج فارس تا  26 دی ماه تمدید شد.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران ، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره منطقه‌ای خلیج فارس که در فراخوان تا ۲۰ دی ماه اعلام شده بود، به دلیل استقبال تا ۲۶ دی ماه تمدید شد. پنجاه و ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان خلیج‌فارس با حضور استان‌های بوشهر، فارس، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و اصفهان به میزبانی بوشهر برگزار می‌شود.

این جشنواره در سه بخش مسابقه فیلم کوتاه، فیلم‌نامه و عکس با اهداف، تقویت سینمای ملی از طریق ارتقای سطح آگاهی، ایجاد زمینه کسب تجربه، ترویج اخلاق و ارزش‌های اسلامی، تحکیم مبانی خانواده، بسط و تعمیم فرهنگ دینی و دفاع مقدس و توجه به دست‌آوردهای جدید علمی (دانش بنیان) و تثبیت جایگاه فیلم کوتاه به عنوان سینمای آینده و بازاریابی، بازارسازی و عرضه اقتصادی فیلم به نفع تولیدکنندگان فیلم کوتاه؛ برگزار می‌شود.

فیلم‌ها با حداکثر زمان ۳۰ دقیقه که تاریخ تولید آنها پس از فروردین ۱۳۹۳ باشد، امکان شرکت در جشنواره را دارند. متقاضیان می‌توانند تا تاریخ ۲۶ دی ماه ۱۳۹۵  با مراجعه به سایت   www.iycs.ir  فرم تقاضای شرکت در جشنواره را تکمیل و ارسال کنند.

پنجاه ‌و ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان از تاریخ ۸ الی ۱۰ اسفند ماه سال جاری به مدت سه روز در  بوشهر برگزار می‌شود.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=5346