ستاد برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم بی‌کلام تهران با انتشار اطلاعیه‌ای از تغییر نام و محل بگزاری این جشنواره خبر داد.

به گزارش فیدان وب‌سایت تخصصی فیلم کوتاه، ستاد برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم بی‌کلام تهران با انتشار اطلاعیه‌ای از تغییر نام و محل برگزاری این جشنواره خبر دارد.

در متن این اطلاعیه آمده است: به اطلاع علاقه‌مندان فیلم کوتاه می‌رساند، جشنواره  بین‌المللی فیلم بی‌کلام تهران، تحت عنوان جشنواره گلوب در حال ادامه فعالیت خود است.

تیم برگزاری جشنواره در ابتدا تصمیم داشتند به مدت دو دوره و به صورت آزمایشی جشنواره را با همکاری دانشگاه هنر تهران برگزار نمایند. پس از جلساتی که برگزار کنندگان با مسئولین دانشگاه هنر داشتند دو طرف به این نتیجه رسیدند که امکان برگزاری دور دوم جشنواره در دانشگاه هنر میسر نیست. هیئت مدیره جشنواره پس از رایزنی‌های فراوان تصمیم گرفتند با تاکید بر ساز و کاری مستقل در ادامه حمایت از سینمای بی‌کلام با کسب نام «جشنواره بین‌المللی فیلم بی‌کلام گلوب»، دور دوم این جشنواره را با همکاری دانشگاه ایالتی میشیگان در اواخر فروردین ماه سال آینده برگزار کنند. فراخوان جشنواره از تیر ماه تا آذر ماه سال ۹۵، به مدت پنج ماه ادامه داشت.

تصمیم بر آن است که هر ساله جشنواره گلوب در فضایی آکادمیک در کشور‌های مختلف دنیا برگزار شود.

بدینوسیله به اطلاع هنر دوستان گرامی می‌رسانیم که جشنواره بی کلام پویاتر از قبل به کار خود ادامه می‌دهد. امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای آثار ارسالی شما باشیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت رسمی جشنواره مراجعه نمایید.

گفتنی است فیدان به عنوان حامی رسانه‌ای این جشنواره در کنار آن خواهد بود.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=5372