فیدان: در روزهای گذشته پوسترهای ۱۵۴ فیلم کوتاه از مجموع ۲۰۰ فیلم کوتاهی که در «نظرسنجی بهترین فیلم‌های کوتاه سال از نگاه مخاطبان فیدان» شرکت داشتند را در اختیار طاها ذاکر گرافیست و طراح سرشناس سینمای ایران قراردادیم تا بهترین پوسترهای فیلم کوتاه سال را انتخاب کند. بعد از بررسی پوسترهای ارائه شده وی در مرحله اول ۴۲ پوستر را انتخاب کرده است تا در معرض دیدن مخاطبان فیدان قرار بگیرد و در مرحله نهایی از بین این پوسترها بهترین پوسترهای سال را معرفی خواهد کرد.

در خصوص مرحله جمع آوری پوسترها توضیح اینکه: با تمامی فیلم‌سازانی که امکان تماس با ایشان وجود داشت تک تک تماس گرفته شد تا نسخه با کیفیتی از پوستر فیلم‌شان را در اختیار فیدان قرار دهند. در ادامه نیز فراخوانی با ذکر نام فیلم و فیلم‌سازانی که پوستر فیلم‌هایشان به دست فیدان نرسیده بود منتشر شد تا بیشترین تعداد ممکن از فیلم‌های فهرست ۲۰۰ تایی جمع آوری شود.

امید است این حرکت کوچک که با همراهی طاها ذاکر عزیز به ثمر نشسته بهانه‌ای باشد برای نگاه هر چه دقیق‌تر فیلم‌سازان فیلم کوتاه نسبت به مقوله طراحی پوسترها و در کل مواد تبلیغاتی فیلم‌هایشان.

در ادامه ۴۲ پوستر برگزیده در دور اول فردا ۲۳ اسفند ماه روی صفحه اینستاگرام فیدان منتشر خواهد شد و در نهایت انتخاب‌های نهایی طاها ذاکر که حداکثر شامل ۱۰ پوستر خواهد بود به همراه یادداشتی از ایشان روی فیدان منتشر خواهد شد.

برای ورود به صفحه اینستاگرام فیدان اینجا کلیک کنید و یا آی دی @fidanfilm را جستجو کنید.

پیوند کوتاه: https://www.fidanfilm.ir/?p=10733